Digital Marketing
դասընթաց
Նախատեսված սկնակների համար
Գրանցման հայտԴասընթացի նկարագրությունը
Թվային մարքեթինգը վերաբերում է ապրանքների, ծառայությունների կամ ապրանքանիշերի առաջխաղացմանը՝ օգտագործելով թվային գործիքնեը և տեխնոլոգիաները: Այն ներառում է առցանց մարտավարությունների և ռազմավարությունների լայն շրջանակ՝ թիրախային լսարաններին հասնելու և ներգրավելու, վեբ կայքերի թրաֆիկը բարձրացնելու, առաջարկները հաճախորդներին հասցնելու համար:
Թվային գործիքների մասին գիտելիքներն ու հմտություններն արդեն անհրաժեշտություն են բոլորի համար․ ոչ միայն կոմերցիոն գործունեության, նաև անձնական օգտագործման, սոցիալական և հասարակական նպատակների համար։
Սա այն մասնագիտությունն է, որի մասին գիտելիքների, ինֆորմացիայի ակտուալությունը փոփոխվում է ժամերի ընթացքում, ուստի, անկախ փորձառությունից, ամեն օր սովորելու ու վերապատրաստվելու անհրաժեշտություն կա։
Դասընթացի թեմաները
Թեմա 1 Marketing. Ծանոթություն մարքեթինգի հիմնարար տերմինների հետ
Թեմա 2 Hero. Պոտենցիալ լսարանի սահմանումը, բրենդը և բրենդի պատմության «հերոսները»
Թեմա 3 Security. Անվտանգության բազային կանոնները թվային տիրույթում
Թեմա 4 AI․ Trends. Ոլորտի թրենդերը, միտումները և անհրաժեշտ աշխատանքային գործիքները, հավելվածները
Թեմա 5 SMM. Տարբեր սոց․ ցանցերի առանձնահատկությունները և ընտրությունը բիզնեսի համար
Թեմա 6 Meta. Business Manager, Meta Business Suite
Թեմա 7 Facebook & Instagram. Տեխնիկական կառուցվածքը, մարքեթինգային գործիքներն ու հնարավորությունները
Թեմա 8 LinkedIn. TikTok. Twitter. Տեխնիկական կառուցվածքը, մարքեթինգային գործիքներն ու հնարավորությունները
Թեմա 9 Content Marketing. Գրառումների տեսակները և նպատակները, կոնտենտի պլանավորում և օրացույցի ստեղծում
Թեմա 10 Visual Content. Վիդեո և ֆոտո կադրերի ստեղծման բազային կանոնները, կոնտենտի ստեղծման գործնակա աշխատանքներ
Թեմա 11 Messenger Marketing. Ավտոմատացված և ինտերակտիվ նամակագրություն
Թեմա 12 YouTube մարքեթինգ․ տեխնիկական կառուցվածքը և առաջխաղացման հնարավորությունները
Թեմա 13 Websites. Կայքերը, կառուցվածքը և կիրառման նպատակները (Wix, Wordpress, Blogger)
Թեմա 14 SEO. Ծանոթություն մասնագիտության և գործիքների հետ
Թեմա 15 Email Marketing. Կոնտենտ, ռազմավարություն, գործիքներ և արդյունքների վերլուծություն
Թեմա 16 CRM․ հաճախորդների բազայի հետ աշխատելու կանոնները
Թեմա 17 Business Growth & Lead Generation ռազմավարություն, գործիքները և հնարքները
Թեմա 18 Digital Advertising: Meta, Google and more․ Google գովազդներ, Meta գովազդներ, media buying, մեդիապլանի կազմում․ արդյունքների վերլուծություն
Թեմա 19 Analytics․ Անալիտիկ գործիքները (GA4, Yandex Metrica), տեխնիկական կառուցվածքը, դատայի հավաքագրմանն օժանդալող գործիքները (GTM, Pixels, Bitly, UTM Links, etc.)
Թեմա 20 Documentation. Թվային մասնագետի կողմից օգտագործվող անհրաժեշտ աշխատանքային փաստաթղթերը
Թեմա 21 DM Strategy & reporting . Ռազմավարություն և համակարգված վերլուծություն, հաշվետվություններ
Թեմա 21 PM tools. Պրոցեսների կազմակերպման և կառվարման համար անհրաժեշտ project management գործիքները
ԴԱՍԸՆԹԱՑԱՎԱՐ
10+ YEAR Experience
SIRANUSH ABRAHAMYAN
Digital Marketing & SMM Trainer
Սիրանուշ Աբրահամյանը ոլորտում է 2012 թվականից: Հմտացած է թվային մարքեթինգի, գովազդի, PR-ի, սոցիալական մեդիա մարքեթինգի և վեբ վերլուծության ոլորտներում: ավարտել է "Ագրոբիզնեսի հետազոտությունների և կրթության միջազգային կենտրոն"-ը:
2024-Present - Philip Morris International
Digital Marketing Executive
2022-2024 - M.A.M educational movement
Digital Marketing Specialist
2021-2022 - Yerevan Mall
Digital Marketing Project Manager
2017-2022 - Chronograph Armenia
Digital Marketing Manager
2020-2022 - Simple Solutions Armenia
SMM Instructor
2015-2017 - Chronograph Armenia
Digital Marketing Specialist
2012-2015 - IP Marketing
SMM Manager
Տևողություն 6 ամիս շաբաթական 3 դաս
Ամսավճար 59,000 դրամ/ ամիս Ապառիկ՝ ~ 18,300դրամ
Ձևաչափ խմբային, օֆֆլայն խմբում՝ 6-8 մասնակից
Հավելյալ դաս Այս դասընթացի շրջանակում անցկացվում է նաև հավեյլալ դաս, որտեղ ծանոթանում են UI/UX դիզայնի կարևորության մասին, ինչպես նաև վաճառքում` լենդինգ էջեր գործածության մասին:
Դասերի ձայնագրության տրամադրում Հաշվի առնելով այս դասընթացի որոշակի բարդություններ CC Academy-ն տրամադրում է յուրաքանչյուր դասի ձայանագրություն, որը ուսանողներին կարող է օգնել դասը վերհիշելու համար:
Սովորելով CC Academy-ում՝ դու կստանաս հետևյալ առավելությունները
Անվճար HR թրեյնինգ
Թրեյնինգը շրջանավարտներին հնարավորություն կտա ծանոթանալ CV ստեղծելու կարևոր կանոններին, հասկանալ՝ ինչպես ճիշտ պատրաստվել և ներկայանալ հարցազրույցի և իմանալ բոլոր հուզող հարցերի պատասխանները:
Անվճար մոտիվացիոն թրեյնինգ
Թրեյնինգը շրջանավարտներին հնարավորություն կտա մոտիվացվել իրենց նախաձեռնությունները իրականացնելիս, չհիասթափվել և առաջ շարժվել հաջողակ կարիերա ստեղծելու համար:
Ո՞Ւմ համար է նախատեսված այս դասընթացը
- Սկսնակների համար, ովքեր չունեն գիտելիք և փորձ ոլորտում:
- Ովքեր նոր են ստեղծում կամ ունեն գործող բիզնես:
- Ովքեր ունեն տեսական գիտելիքներ, բայց չունեն փորձ:
- Մասնագետների համար, ովքեր Ունեն աշխատանքային փորձ, բայց գիտելիքները թարմացնելու անհրաժեշտություն է առաջացել:
Արդյո՞ք անհրաժեշտ են նախնական գիտելիքներ
Ոչ, դասընթացին մասնակցելու համար նախնական գիտելիքներ հարկավոր չեն, դասընթացը անցկացվում է 0-ից:
Արդյո՞ք անհրաժեշտ է անգլերենի իմացություն
Ոչ, դասընթացին մասնակցելու համար անգլերենի իմացությունը պարտադիր չէ, սակայն հարկ է նշել որ մասնակցելով տվյալ դասընթացին դուք կարող եք CC Academy -ում անցնել անգլերեն դասընթացը 50% ԶԵՂՉՎԱԾ արժեքով:
Արդյո՞ք կունենամ պորտֆոլիո
Այո: Դասընթացի ընթացքում պրակտիկ աշխատանքները գերակշռող մաս են կազմում։ Ուսանողները սեփական (կրթական) նախագծերի աշխատանքների համար կօգտագործեն թվային մարքեթինգի անհրաժեշտ գործիքները և հավելվածները, կստեղծեն սեփական կոնտենտը և կմշակեն, կկիրառեն առաջխաղացման սեփական ռազմավարությունը։
Տրամադրվում է սերտեֆիկատ դասընթացի ավարտին
Այո, քննական փուլը հաջողությամբ անցնելուց հետո ուսանողը ստանում է սերտեֆիկատ:
Ի՞նչ կարող եմ անել դասընթացի ավարտից հետո
Դասընթացի ավարտից հետո դուք կարող եք աշխատել տեղական և միաջազգային ընկերություններում որպես սկսնակ մասնագետ, կարող եք աշխատել ֆրիլանս տարբերակով և իրականացնել տարբեր բարդության նախագծեր:
Արդյո՞ք CC Academy-ն օգնում է աշխատանք գտնելու հարցում:
այո, CC Academy-ն չի երաշխավորում որ ուսանողին կապահովվի աշխատանքով, յուրաքանչյուր ուսանողի հաջողությունը կարևոր է CC Academy-ի համար, այդ իսկ պատճառով CC Academy-ին իր շրջանավարտների համար կազմակաերպում է HR թրեյնինգ, ինչի արդյունքում ուսանողներին օգնում է կազմել ճիշտ CV և պատրաստվել հարզազրույցի: CC Academy-ն ապահովվում է գիտելիքներով և անհրաժեշտ պորտֆոլիոյով, որոնք կարող են նպաստել ավելի մրցունակ դառնալու համար: CC Academy-ին իր անձնակազմով պատրաստ է առավելագույնը անել յուրաքանչյուր ուսանողի համար, դասընթացավարները օգնում են առաջադրանքներ ստացած ուսանողներին, ովքեր գտնվում են պրակտիկայի փուլում: երբեմն ուսանողները կարող են աշխատանքի առաջրկ ստանալ ընկերության գործընկերների կողմից:
CC Academy-ն ցանակնում է ոլորտին հանձնել ավելի պրոֆեսիոնալ և նպատասկասլաց մասնագետների, մենք գնահատում ենք մեր թրեյներների ջանքերը որոնք ուղղված են յուրաքանչյուր ուսանողի նպատակին հասցնելու համար, այդ իսկ պատճառով CC Academy-ում կարող են ուսման անցնել բոլոր այն ցանկացողները ովքեր պատրաստ են նոր մարտահրավերների և ունեն մեծ ձգտում: CC Academy ընդունվելու համար անհրաժեշտ է
Ներկայացնել գրանցման հայտ
ներկայացրու գրանցման հայտ և սպասիր ընկերության կողմից զանգին: Աշխատակիցը կպատասխանի Ձեզ հետաքրքրող հարցերին և կնշանակի հարցազրույցի համար նախատեսված օր և ժամ:
Մասնակցել հարցազրույցին
Հարցազրույցի նպատակն է հասկանալ թե ինչպիսին է Ձեր հեռանկարները, արդյո՞ք պատրաստ եք համապատասխան ժամանակ տրամադրել ուսման համար: Նշենք նաև որ հարցազրույցին մասնագիտական հարցեր չեն տրվում:
Կնքել ուսման պայմանագիր
Ընկերության կողմից հաստատում ստանալուց հետո ուսանողը կնքում է ուսման պայմանագիր, պայմանգրում սահմանվում են ընկերության և ուսանողի պարտավորությունները, որի նպատակը որակյալ կրթության տրամադրումն է:
Դուք ունեք դասալսման հնարավորություն CC Academy-ն ձեզ հնարավորություն է տալիս մինչ պայմանագիր կնքելը մասնակցել դասալսմանը: Դասալսման կարող եք մասնակցել եթե անցել եք հարցազրույցի փուլը: